Wyszukano 4399 haseł

polwyspy z wietnamem

Bylo z Wietnamu a teraz WYNOCHA Z IRAKU .
W Wietnamie stracono skazanych na śmierć bizne... POWINNIE U NAS WPROWADZIC TAKIE SAMO PRAWO !!! CIEKAWE JAK WTEDY
BY SIE CHCIALO KOMUS ROBIC LEWE INTERESY !!!
50. rocznica zawieszenia...

pomysly na dekoracje okien

Fajne pomysły na dekorację okien Może ktoś dysponuje jakimiś zdjęciami czy linkami do ciekawych dekoracji okien. :lol:
Interesuje mnie różne upinanie firanek i zasłon. Wiem, że w sklepach (marketach) są różne ekspozycje, ale może macie jakieś...

po polsku kanikuły tekst

Pełny tekst (po polsku) przemówienia Benedykta XVI w którym rzekomo obraził islam?

Czy jest coś takiego w sieci?
tekst certyfikatu Cambridge po polsku Witajcie! Czy nie orientujecie się może, czy gdzieś w sieci są tłumaczenia...

pokemon dash ranger
[RS] Pokemon Dash (NDS) http://www.gry-online.pl/.%5CGaleria...%5C7471859.jpg Pokemon Dash to gra wyścigowa w której jako uwielbiany i ubóstwiany przez wszystkich Pikachu, bierzemy udział w serii wyścigów. Zawody polegają na zdobywaniu na własnych nogach...

podziekowanie dla opiekunki dla dziecka

Sikorski opiekunem "dziecka specjalnej troski" kim jest to dziecko ? To Polska i Polacy.
Tak nasz sługa określa tych , których reprezentuje.
Jak podziękować opiekunowi pracy mgr? Pomocy! Nie wiem czy daje się promotorowi jakiś...

poe tme

Edgar Allan Poe wzywa Millera do dymisji "Niech to będzie pożegnanie - krzyknę - Leszku czy szatanie!
Precz na burzę, na plutońskie brzegi czarnych nocy mórz!
Niech mi polityczne biuro nie przypomni, jak ponuro
Mroczysz...

pokaz lampiony

Pokaz lampionów Poszukuje firmy zajmujacej sie pokazamy lapionów z okolic Katowic;)
z gory dzieki za info;)
Koty - pierwszy pokaz juz za chwile Juz 18 bedzie pokaz dla sponsorow.
Nastroje ponoc rozne. Walka ze scenografia trwa....

pobieranie gg
Pobieranie GG Czy jest możliwość żeby ktoś przesłał na skrzynkę komunikator GG na   komórkę? Nie mogę pobrać tej aplikacji w wersji java, wyskakuje że "nie   można zainstalować"...
Pobieranie GG

Witam mam...

polimerowa ostrzalka do nozy

ostrzałka elektryczna do noży-uzywacie,polecacie?? zastanawiam się na zakupem Ostrzalki do nozy Jak w temacie - szukam ostrzalek do nozy - nie szukam czegos klasy Spyderco ale tez nie interesuje mnie kompletny szajs. Czy gdzies w Gdyni sa takie sklepy (jezeli...

pogoda na pojutrze

dziendobry, pogoda? dzis za oknem szaro
resztki na pol roztopionego sniegu zalegaja na przyzolklych trawniczkach
niebo zawluczone chmurami, padac raczej nie bedzie
ale do spacerow tez nie nastraja

jak...

pop sf 5016582
Pop-corn czy kult w SF Po kilku miesiącach aktywnej obserwacji stwierdzam, że polska książka fantastyczna została utopiona w morzu niby-wolności słowa, gadaniu o głupstwach, z rzadka poruszającą się z gracją słonia w składzie porcelany, przypominającą fantazyjne...

powłoki Linux
Powloki linux help Witam!!
mam do was ogromna prozbe !!
mam do zrobienia taki skrypt:
sprawdzic czy mozna z trzech liczb utworzyc trojkat i pozniej (jak sie da utworzyc trojkat) obliczyc pole i obwod.
moglby ktos mi pomoc bo nie...

pojęcie techniki
PL>EN pojęcia techniczne Witam, Czy ktoś zechciałby mi podać angielskie odpowiedniki dla paru zwrotów technicznych? 1. krępowniki- 2. gniazdo formy (formujące)- 3. detal- w kontekście "koncepcji kształtowania detalu (z tworzywa  ...

poelman cohesion lift

fredzio mial .....lift i sie polanem zrobil,tylko niestety ciagle cos krzywego widzi,ale tego liftnac
sie juz nie da.
forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=50&w=30008863
BVR w samolotach LIFT Samoloty lift jak wiadomo moga...

pompa wtryskowa bosch lublin
Pompa wtryskowa Bosch Sprzedam pompę wtryskową Boscha do VW 1.6 D a@friko.internet.pl... Pompa wtryskowa Bosch - prośba o informacje Witam. Mam pytanie co do pompy Bosch z silnika Opel 17D. Jakie funkcje mają końcówki A i B na poniższym zdjęciu?...

polski zdienća

Czy polski musical hiphopowy podbije świat? Jeśli mieliście okazje czytać artykuł w Newsweeku 10/04 o Jarosławie Stańku,
to wiecie, że trwają przygotowania do hiphopowego musicalu "12 ławek". Co Wy
na to?
Atrakcyjne...

pokrowiec samochod krakow

Europejski Dzień bez Samochodu w Krakowie Dopiero dzisiaj się o tym dniu dowiedziałem. Była ta akcja
bardzo mało rozleklamowana
serwis klimatyzacji samochodowej w Krakowie? Witam!

Czy nie orientuje sie ktos gdzie...

podumywalkowa rekord 89092

Rekord Tony'ego Blaira Blair nie pobije rekordu w swoim locie, podcieto mu skrzydelka,
narod nie slepy i nie gluchy!
W.Brytania/Rekordowy upał w Londynie mam nadzieje, ze u Gabrychy nie jest az tak goraco, bo nam sie
jeszcze...

poradnik do gry hca brzydkie książątko download
HCA: Brzydkie książątko - Solucja, Poradnik Wszelkie prawa autorskie do Solucji są moją własnością. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione! Ewa.w21 HCA - BRZYDKIE KSIĄŻĄTKO– SOLUCJA...

połączenie kablowe mac - pc
połączenie kablowe mac - pc próbowałem dziś połączyć pc oraz maca kablem sieciowym (skrosowanym) żeby   przenieść trochę danych. przez cały czas pc (z xp na pokładzie) pokazywał   że "kabel sieciowy jest odłączony". nie mam pojęcia jak połączyć ze...

popielnik do one touch

jutro popielec a ja nie mam popiolu, wiec moze cos spalic tylko co ?
Pasja Gibsona wejdzie do kin w Srode Popielcowa. 25 lutego przyszlego roku na ekrany amerykanskich kin ma wejsc film Gibsona.
Zmieniono tytul filmu z Pasja na Pasja Chrystusa...

porządny prostownik

szukam porządnej prostownicy z ceramicznymi płytkami, naprawdę dobrej i w dobrym stanie
aga
zrobic porzadek z kotem!!! ludzie, dlaczego z takim facetem nie mozna nic zrobic, jak to mozliwe ze tyle
pieknych budowli zmarnowal?...

pocket pc jak polaczyc z internetem przez ir laptop

Brak połączenia z internetem na laptopie Dell Witam!
Od kilku dni nie działa mi internet na laptopie. Jest podłączony do
modemu przez kartę sieciową. Drugi komp. jest podłączony przez USB i
wszystko o.k. Podłączaliśmy do tego...

popkowaty kal i niestrawione kawalki

Czy niestrawione kawalki w kupie to objaw alergii? Zastanawiam sie czy jesli po zjedzeniu przez synka arbuza w kupie sa
niestawione kawaleczki tegoz, to swiadczy to o alegrii, jakichs problemach z
trawieniem tego konkretnie owocu czy tak...

polskie napisy *.srt żle odtwarzane w tv samsung

[+] Mplayer - kodeki i polskie napisy, odtwarza bardzo wolno Filmy na mplayerze chodzą bardzo wolno.
Czym to może być spowodowane?

Wcześniej chodziły płynnie ale potem ustawiłem rodzaj czcionki na inną i wszystko wzięło w łeb....